حصريا لودر سحب القنوات من ستاربورت 8300 واشباهه

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• حصريا لودر سحب القنوات من ستاربورت 8300 واشباهه

احبابى بعد عناء وبحث مضنى على جميع المواقع والمنتديات العربيه والاجنبيه تم التوصل الى اللودر الذى طال انتظاره لسحب السوفت والقنوات من الاجهزه التى تحمل المعالج GX6101c -GX6101 وذلك بمساعده بعض الاصدقاء من على منتدانا الغالى وارجوا من الله ان يكون فى ميزان حسنات كل من ساهم فى هذا الموضوع
    الملفات المرفقة

الموضوع موجود هنا اخى الكريم

الموضوع حضرتك قولت عليه داخل موضوع احتكار اللى انا كتبته بس مفيش عنوان بنفس الموضوع اللى انا بتكلم عنه وبعدين انا ذكرت ان فيه ناس من داخل المنتدى ساعدونى

وبعدين كان فيه اكتر من عضو سألو عن اللودر ده ومفيش حد عمل مشاركه باسم اللودر ولا الرسيفر ولا هى الكحكه فى ايد ايتيم عجبه ويجعله عامر

اتكلم بحترم اخى الكريم
          ولا ستتعرض لاايقاف

الموضوع موجود هنا للاستاذ محمد عبد الله مع شرح وتم نقل اكثر من منتدى لا داعى لذكر اسم احد

حد يدينى رابط الموضوع بدل ما تدونى محاضرات فى الاخلاق

حبيبى كان فيه مشاركه للاخ احمد يوسف بيسأل عن الموضوع ده وحضرتك واخ فاضل تانى قالو نعم حبيبى فيه ومحدش كلف نفسه وقال اكتر من كده يبقى المقصود من الحكايه دى ايه غير مفهوم واحد وهو كتم العلم او الاحتكار ودخلت انا بمشاركه تانيه رديت عليا حضرتك مشكور وقولت ع اللودر محملتش اللودر لانى مش عضو ذهبى وبحثت عنه ورفعته فى مشاركه خاصه باسم اللودر والجهاز ايه العيب فى كده مش فاهم دا يبقى الموضوع احتكار بقى لو انا غلطان حد يفهمنى ويجعله عامر

المشاركة الأصلية بواسطة اسامه دياب مشاهدة المشاركة
                  حد يدينى رابط الموضوع بدل ما تدونى محاضرات فى الاخلاق
                  ماهو لازم حبيبي

تاخد محاضرات في الاخلاق قبل اي حاجة

لان ده مش اسلوب تتكلم بيه مع المشرف او مع العضو

حسن اسلوبك ياغالي

انت بتطلب بدون اي مقابل يبقا علي الاقل يبقا فيه اخلاق وذوق في الكلام

الف شكر يا غالي وحتي لو كان الموضوع متكرر كفايه انك تشارك معا لكي تعم الفائده واهم حاجه الاحترام المتبادل بين الاعضاء
                    التعديل الأخير تم بواسطة ايهاب الجهيني; 23-04-2010, 07:14 PM. سبب آخر: اضافه

يا جماعه هو انا بتكلم فى غرفه محادثه انا بتكلم مع ناس افاضل محترمين فنين ومهندسين وانا واحد من الناس دى فنى الكترونيات بقالى اكتر من 15 سنه يعنى مش هاوى ولا واحد بتاع سوفت وير وفتح مشفر انا قولت حد يدينى رابط الموضوع اللى الاخ الفاضل المحترم عامله عشان اشوف انا التكرار لانى بحثت على المنتدى والمنتديات الاخرى لم اجد موضوع بنفس هذا العنوان ومن هنا قررت اعمل الموضوع ده انا كده غلطان ولو انا غلطان او فى حد زعلان من وجودى قولوا وانا مستعد انسحب عشان انا مش بحب يكون حد زعلان منى

تم ايقافك

وسيتم ابقاف اي عضو متكبر في الكلام لاننا ببساطة مش شغالين عنده

وبحذر اي حد يتكلم عن الاحتكار في المنتدي

اذا كان شايف اننا بنحتكر يبقا هو حر في اللي يشوفه لكن

مش هاسمح باي مشاركة او موضوع فيه تلميح عن الاحتكا ر

بعد اذن الاستاذ جمال هو عمل ايه اسامه دياب عشان ده كله اعتقد ان الموضوع ما يستحقش كل ده واسامه كمان ما غلطش فى حاجه عشان نتحامل عليه كل التحامل ده وما اظنش يعنى ان فيه حاجه غلط تستاهل ان النقاش يسخن بالشكل اللى حاصل فلازم الاداره تكون حكيمه وهى اللى تمتص الغضب ان كان هناك غضب ولا انا بقول حاجه غلط

المشاركة الأصلية بواسطة السيد عيد مشاهدة المشاركة
                            بعد اذن الاستاذ جمال هو عمل ايه اسامه دياب عشان ده كله اعتقد ان الموضوع ما يستحقش كل ده واسامه كمان ما غلطش فى حاجه عشان نتحامل عليه كل التحامل ده وما اظنش يعنى ان فيه حاجه غلط تستاهل ان النقاش يسخن بالشكل اللى حاصل فلازم الاداره تكون حكيمه وهى اللى تمتص الغضب ان كان هناك غضب ولا انا بقول حاجه غلط
                            اهلا حبيبي

الموضوع خاص بالادارة وغير مفتوح للنقاش

وللادارة ماتراه

ع العموم انا اسف بس الكلام ميبقاش بالشكل ده احنا مش فى قاعده عسكريه واكرر اسفى

يعمل...
                              X